שירים וסיפורים על אהבה וחברים


יום שבת, 10 בדצמבר 2011

שוב נסגר גשר המילים


הוא לא התמוטט, אבל סדק גדול נבע בו. ומישהו תלה שלט, "אין מעבר, סגור לרגל שיפוצים".

משהו רע קרה, ואתה עצוב, אתה כועס, אתה מבואס, אתה עצבני. אני בכלל לא קשורה לזה, אבל  גם לי זה כואב. כן, גם מכאן.

מהמרחק הזה, אני לא יכולה ללטף, לנשק, לנסות לנחם אותך. אפילו לא במלים, כי אתה מתרחק לי עוד יותר. וחוט הזהב הזה בינינו, כשהוא נמתח עוד יותר, צובט לי בלב.

לא רוצה ש"אראה" אותך כועס? זה לא מראה נעים? אבל מה זה חברים, אם לא בטוב וברע. אני כאן בשבילך. אני רוצה לדעת שאתה שם בשבילי. שזה אמיתי.

מרגישה סגורה מחוץ לעולמך. גם כך אני בפינה קטנה, סודית. אבל עכשיו זה כאילו סגרת בפני את הדלת. לא בטריקה, ברכות, בהתנצלות, ובכל זאת.

כדי לא לצער אותך עוד יותר, אני לא יכולה אפילו להגיד לך את זה עכשיו. להגיד שזה כואב גם כאן. מעמידה פנים שזה בסדר. אבל זה לא. 

File:Akashi-kaikyo bridge3.jpg

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה